Bekijk het volledige bericht hier op GFC Nieuws UNICEF en USAID lanceren communicatievaccinatiecampagne gericht op jongeren
GFC NIEUWSREDACTIE- Op 23 februari lanceerde UNICEF in samenwerking met USAID officieel de communicatievaccinatiecampagne die zich richt op jongeren in Suriname.
Deze campagne richt zich op adolescenten tussen de 12 en 18 jaar in Paramaribo en in Inheemse en Marrongemeenschappen in het binnenland van Suriname.
Voor deze campagne werkte UNICEF samen met de lokale artiest, Kater Karma, om haar inspanningen te verbeteren om adolescenten te bereiken.
Om dit samenwerkingsverband officieel te maken was er een ondertekening in het VN-huis met de Amerikaanse ambassadeur Karen William, UNICEF-vertegenwoordiger Guyana en Suriname, Nicolas Pron, en de topartiest van Suriname Kater Karma.
De campagne is erop gericht jongeren op een adolescent-vriendelijke manier te informeren over het belang van vaccins en zichzelf te beschermen met de COVID-maatregelen.
De slogan voor deze campagne is; “Koni De A Pikin Wan Tu”