Live nieuws en radio streams uit Suriname!


Home » Surinaams nieuws » Psycho en SMFL vieren verjaardag met duizenden fans

Psycho en SMFL vieren verjaardag met duizenden fans

Duizenden fans hebben zaterdag het 10-jarig bestaan van Su Music For Life samen gevierd met Psycho en de SMFL-band. In verband met deze mijlpaal was er een show in het @Live Entertainment Center. Behalve het optreden van de dancehall artiest en zijn band, waren er ook andere lokale artiesten.

Tien jaar geleden is gestart met SMFL, dat toen stond voor Su Mafia For Life. Naarmate de ontwikkelingen en groei binnen de band, is besloten de naam te wijzigen naar Su Music For Life, waarvan de afkorting eerder werd gebruikt. SMFL is uitgegroeid tot een organisatie met ondernemers, een band, een managementteam en een brand, laat Su Music For Life weten.

De bedoeling van de ‘10 jaar SMFL’ show was om dit heugelijk feit samen met hun trouwe fans te vieren. Artiesten en muziekformatie zoals MF, Kennia Domini, New Style, Hot Fire, Dj Mull, Dj Remo, Jackson Blaai, Kappalani, Bryan Hij, The Cool Family en Young Boss waren in het voorprogramma.

En omdat het om een rond getal gaat heeft Psycho wat extra toegevoegd aan zijn optreden. Het optreden was een uur en een kwartier lang. Naast de SMFL band waren er ook blazers, een saxofoon en extra backing vocalisten aanwezig, die samen met Psycho een onvergetelijke show van heeft gemaakt.

Daarnaast heeft hij het publiek verrast met zijn aankomst op het podium. Het optreden startte met de muzikale begeleiding die de intro speelde en de backing vocals die het lied ‘tevreden’ van zijn nieuwe EP zongen.

Vervolgd door een filmpje op het grote scherm en onverwacht kwam Psycho met zijn twee backing vocals I&I en Blaze in een UTV op het podium. Het geheel bestond uit een combinatie van de oude en nieuwe nummers van Psycho, visuals, lichtshow, dansact en een dankwoord naar zijn band en alle trouwe fans.

Voor dit jaar heeft Psycho nog twee evenementen gepland: een buiten Paramaribo en een show speciaal voor een van zijn grootste doelgroep: kinderen.