Redactie GFC Nieuws — Een kapper in Texas kreeg het hele internet over zich heen met zijn niet bepaald slimme reclamecampagne. Om klanten te trekken, deelde hij massaal condooms uit met de boodschap: “Je zult ze nodig hebben als ik je haren heb geknipt.” Er zat echter een fataal gaatje in zijn reclame.
Gotta include one of these with every card! You’re going to need it after I cut your hair Trust me pic.twitter.com/V8XEusCgoe
— jake gamez (@gamezjakee) 10 maart 2019
Het idee van Jake Gamez van de Fadeaway Barbershop in Corpus Christi (Texas) was op zich niet verkeerd: er zijn veel meer aanbieders die beloven dat hun product een magnetische werking heeft.
Jake maakte echter een piepklein foutje: hij hechtte de uit te delen condooms met een nietje vast aan zijn visitekaartje.
En hoewel dat op termijn zou kunnen leiden tot een stroom nieuwe klantjes, is het toch de vraag of dat nou echt zijn bedoeling was.
Tryna create whole GENERATIONS of clients, i see. Marketing level: pic.twitter.com/sTtxEMBa27
— michelle’s right leg (@poetneon) 10 maart 2019
Het bericht Gratis condooms bij elke knipbeurt: ‘Je zult ze nodig hebben’ verscheen eerst op GFC Nieuws.