Live nieuws en radio streams uit Suriname!


Home » Surinaams nieuws » Vrouw boos op Wolly’s na ‘slechte service’

Vrouw boos op Wolly’s na ‘slechte service’

P.S. is niet te spreken over fastfood restaurant Wolly’s. Op Facebook plaatste de vrouw deze week een bericht en foto’s van een bestelling die volgens haar totaal verkeerd afliep.

P.S. beweert een bestelling te hebben geplaatst voor woensdag 19 december. De bestelling bestond uit 52 porties patat shoarma.

“De betaling was voldaan en de afspraak was gemaakt dat het eten tussen half 10 en 10 uur bezorgd zou worden. Op woensdag 19 december word ik om 10 uur gebeld door de supervisor een zekere D. Ze vroeg om mijn begrip, omdat ze het ontzettend druk hadden. En vroeg ook hoeveel tijd ik haar nog kan geven. Ik gaf aan dat ik het dan om hooguit half 11 wil hebben, want de kinderen moeten eten. Intussen was het al half 11 en ik kreeg het eten niet”, schrijft P.S.

“Ik belde toen een andere supervisor via wie ik altijd bestelde (de voorgaande keren), hij was die dag bij het filiaal in het centrum. Hij zei dat hij moeite voor me gaat maken en zal kijken wat hij kan doen. Ik heb voorheen altijd via hem mijn bestellingen gedaan voor de school en het liep altijd vlot. Altijd was alles oké. Hij belde me terug tegen 11 uur en zei dat hij de taxi al heeft gestuurd. Ik bleef maar wachten en wachten tot mijn geduld was opgeraakt”.

De kinderen die eten hadden besteld, werden volgens P.S. ook ongeduldig, “want eenieder had honger. En pas om 12 uur zag ik 1660 aankomen met mijn bestellingen. Toen ik het eten kreeg, kreeg ik gewoon de schrik van mijn leven. Het leek er wel op alsof er eten was verpakt voor varkens en niet voor kinderen. En als dat niet genoeg was, was er een tekort aan porties, er was geen bestek, geen servet”.

P.S. vervolgt: “ZEER TELEURSTELLEND. DE KINDEREN MAAKTEN NOG EEN OPMERKING, “JUF, WE HEBBEN ZO DUUR BETAALD HIERVOOR, KAN TOCH NIET!” Op de koop toe moest ik die taxi SRD 53 betalen voor het bezorgen, want hij had de wachttijd bij Wolly’s ook bij berekend (wat ik niet wist)”.

P.S. zegt terug te hebben gebeld om te vragen als het eten voor varkens bestemd was. “De dame zei dat ze me kan begrijpen. NEE DAME, je kan me niet begrijpen want ik moest mezelf gaan troosten en ook nog de kinderen. Ze zei dat ze die tekorten en het bestek voor mij gaat sturen; ik moet even wachten. Ik wachtte en wachtte en pas na 1 uur toen de school uit was, kwam de taxi aan met bestek en de rest van de porties. Ik heb foto’s gemaakt van het eten en gestuurd naar de supervisor die me altijd had geholpen en van wie ik altijd een goede service heb gehad. Hij heeft de foto’s doorgestuurd naar de directie en deelde mij mede dat de directie contact met mij zou opnemen. Tot heden zit ik op een telefoontje van directie te wachten. Beste Wolly’s als jullie veel bestellingen hebben van scholen, sluit AUB DE ZAAK VOOR EEN BEPAALD UUR. Dit kan niet!!!”, besluit P.S.(GFC)