door Johan Donner

PARAMARIBO – Stichting Toerisme Suriname (STS) heeft USP Marketing PR aangesteld als haar nieuwe PR en communicatiebureau. USP zal haar expertise en jarenlange ervaring met Suriname inzetten om de schoonheid van het land onder het voetlicht te brengen bij Nederlandse en Belgische vakantiegangers. Doelstelling is enerzijds Suriname in de top drie van meest gewilde vakantiebestemmingen te krijgen, anderzijds het reisaanbod naar Suriname vergroten en het aantal bezoekers aan het land te verhogen. USP zet voor deze campagne behalve public relations, ook trade marketing, (online) advertising, oint promotions en buitenreclame in.

Jeannette Spits, strategisch directeur USP Marketing PR: “Suriname is een land om verliefd op te worden, dat willen wij mensen laten weten. Bij veel Nederlanders is het bekend vanwege de geschiedenis, maar nog niet zo gangbaar als vakantiebestemming. Door middel van een thematische campagne gericht op de Surinaamse beleving zullen wij hier verandering in aanbrengen. Door middel van persoonlijke ervaringen willen we de energie en passie van het land naar voren brengen om op die manier toekomstige bezoekers te inspireren. Samen met Stichting Toerisme Suriname gaan we laten zien dat Suriname een bijzondere bestemming  is, die niet aan het verlanglijstje mag ontbreken.”

Karel Dawson, waarnemend directeur STS: “We weten dat ons land aan alle voorwaarden voldoet voor een ideale, maar vooral bijzondere vakantie: prachtige natuur, vriendelijke mensen en niet te vergeten de unieke historische band met Nederland. We willen dat iedereen dit weet en daarom zijn we blij dat we nu in USP een ervaren partner hebben gevonden die ons gaat helpen Nederlanders en Belgen enthousiast te maken voor een vakantie in Suriname.”

Zie voor meer info: www.surinam-tourism.org

Dit bericht is afkomstig van GFC Nieuws. Bekijk het oorspronkelijke bericht hier.