Op 15 december vindt in de Royal Ballroom wederom op grootse wijze de Torarica Masked 3 plaats. Dit evenement dat in 2010 voor de eerste keer werd georganiseerd, is ontsproten uit het Torarica Team dat een origineel feest organiseert voor het einde van elk jaar. Hiervoor werd STAS International als strategisch branding- en communicatiebureau ingehuurd. STAS hielp mede bij het ontwikkelen en het produceren van dit concept. Voor dit jaar worden er wederom top nationale en internationale artiesten verwacht die het geheel samen met grote lokale dj’s een “out of the box” uitstraling zullen geven. Elementen van de Torarica Masked 3 zijn al herkenbaar op de Torarica locaties. Via nationale en sociale media zullen Surinamers en toeristen alvast dit bijzonder evenement mogen ‘proeven’. Op 19 november wordt de Torarica Masked Boutique geopend, waar de gasten hun outfits kunnen aanschaffen. Elke gast krijgt op voorhand een prachtig masker cadeau om het geheel te completeren. Torarica Masked is het meest originele evenement dat de echte creatieveling, de out of the box denker en de ware levensgenieter absoluut niet missen mag.

Dit bericht is afkomstig van Dagblad Suriname. Bekijk het oorspronkelijke bericht hier.