De afdeling vervoer van het ministerie van Onderwijs en Volksontwikkeling heeft de registratie en herregistratie van leerlingen en studenten die in het schooljaar 2013/ 2014 aanspraak maken op vervoer vanwege het ministerie vastgesteld. De registratie zal plaatsvinden van maandag 19 augustus 2013 t/m maandag 23 september 2013 bij de Afdeling Vervoer aan de Jessurunstraat 13 – 15 van 8.00u vm. t/m 13.00u nm.
Benodigdheden voor de eerste registratie:
Een (1) pasfoto
Bewijs van inschrijving (aantonen) op de school/ kopie rapport/ laatste cijferlijst/ kopie stortingsbewijs (V.O.S.)
Bewijs waaruit het juiste adres blijkt ( SWM/EBS kwitantie mag ook)
Benodigdheden voor herregistratie
Instapkaart van het afgelopen schooljaar
Bewijs van inschrijving (aantonen) op de school/ kopie rapport/ laatste cijferlijst/ kopie stortingsbewijs (V.O.S.)
Na deze periode zal slechts bij hoge uitzondering mogelijkheid zijn tot registratie. Zonder instapkaart zullen studenten/leerlingen geen gebruik kunnen maken van het schoolvervoer, meldt het ministerie.