Een hond van een Amerikaanse familie uit Chaska heeft met een plasje de brandweer uit doen rukken. De viervoeter klom op meubilair en piste vervolgens over een stopcontact heen. Hierdoor ontstond kortsluiting, waardoor een brandje uitbrak.

De brandweer van het plaatsje wist het vuur snel te blussen. Na onderzoek bleek dat de urine van het beestje de oorzaak was van de kortsluiting. In eerste instantie leek het erop dat de hond zijn poot niet hoog genoeg kon optillen om over het stopcontact te urineren, maar het beestje bleek leniger dan verwacht.

Het is onbekend voor hoeveel dollar het huis is beschadigd, zo meldt CBS local.

(Spitsnieuws)

Dit bericht is afkomstig van GFC Nieuws. Bekijk het oorspronkelijke bericht hier.