GFC NIEUWSREDACTIE- Een man die gedwongen was te bellen naar het hulpnummer 999 vanuit zijn ziekenhuisbed, stierf nadat het medisch personeel faalde om hem op tijd te behandelen. Evan Nathan Smith, uit Walthamstow, London, stierf in april 2019 nadat hij bloedvergiftiging opliep na een operatie enkele dagen nadat zijn galblaas was verwijderd. De 21-jarige leed volgens Lad Bible aan Sikkelcelziekte. Vanwege overcapaciteit in het ziekenhuis, lag hij op een veldbed, kreeg geen zuurstof toegediend en er was ook geen medisch personeel dat zijn toestand checkte. Nathan verkeerde in ademnood en belde tevergeefs naar het hulpnummer. Later op de avond werd

Dit bericht is afkomstig van GFC Nieuws. Bekijk het oorspronkelijke bericht hier.