Een 18-jarig Britse meisje is haar maag kwijtgeraakt nadat zij een cocktail had gedronken waarin vloeibaar stikstof zat. In het ziekenhuis is haar maag operatief verwijderd. Dat meldt The Sun vandaag.

Het meisje was op stap in het Britse Lancaster toen ze twee ‘Nitro Jagermeister’ achterover sloeg. Terwijl haar meedrinkende vriendinnen nergens last van hadden, kreeg zij opeens geen lucht meer en begon haar maag flink pijn te doen. Ze is vervolgens halsoverkop naar het ziekenhuis gebracht waar chirurgen constateerden dat haar maag geperforeerd was. Om haar leven te redden hebben zij vervolgens het orgaan verwijderd. Het meisje ligt nog in het ziekenhuis, maar haar toestand is stabiel.

De stikstof in haar drankje had eigenlijk moeten zorgen voor een ‘rokerig’ effect. Wat er precies is misgegaan wordt nog onderzocht. In de tussentijd schenkt de kroeg waar het ‘foutje’ begaan werd geen Nitro Jagermeister’s meer.

(Spitsnieuws)

Dit bericht is afkomstig van GFC Nieuws. Bekijk het oorspronkelijke bericht hier.