Ik zou graag via uw medium mijn misnoegen kenbaar willen maken over de slechte kwaliteit van de mobiele diensten in Suriname. Als remigrant die een betere dienstverlening in het buitenland gewend is, valt het me zwaar om steeds vaker geconfronteerd te raken met storingen. Het is vaak genoeg kommer en kwel!

Ten eerste komen niet alle gesprekken aan. met andere woorden: als je iemand belt kan je er niet altijd vanuit gaan dat die persoon je oproep ook heeft gehad/gezien. Dit kan voor veel wrevel zorgen. Immers, je gaat ervan uit dat die persoon je wel terug belt. Maar hoe doet hij/zij dat als de oproep niet echt tot stand is gekomen?

Een ander euvel dat zich vaak voordoet is dat de sms’jes niet altijd worden afgeleverd. Ook daar kunnen problemen ontstaan in de relatie tussen mensen. Er zijn zelfs grot ruzies hierdoor ontstaan omdat een reactie uitblijft.

Ook het abrupt afbreken van een lopend gesprek is iets lastig wat de laatste maanden dikwijls gebeurt. Steeds weer moet je dan terugbellen naar je kennis, zakenrelatie of andere om uit te leggen dat het de Telecomprovider is die schuldig hieraan is, wat soms niet eens wordt geloofd.

Er is dus veel werk aan de winkel voor de Telecombedrijven als het gaat om kwaliteitsverbetering.

J. Koedemoesoe

In de rubriek ‘Ingezonden’ stelt GFC Nieuws een ieder in de gelegenheid om een eigen mening of visie te geven op alle actuele ontwikkelingen en/of relevante onderwerpen. Stukken die geplaatst worden komen niet noodzakelijkerwijs overeen met de visie en/of de mening van de redactie.  De redactie heeft het recht om de stukken wel of niet te plaatsen, in te korten of te redigeren, zonder de mening en/of visie van de inzender aan te tasten. Er worden alleen stukken geplaatst die behoudens een ieders verantwoordelijkheid voldoen aan wat gesteld wordt in de Surinaamse wetgeving.

Dit bericht is afkomstig van GFC Nieuws. Bekijk het oorspronkelijke bericht hier.