PARAMARIBO- “Er is weinig concreets te vinden over hotels, restaurants, clubs, evenementen en fashion. De bestaande sites tonen slechts een opsomming van links of recensies”. Zo ontstond het idée voor de outdoor-magazine en portaalsite die Nickerie sinds kort rijk is.
‘I’m in Nickerie’ wil bedrijven/organisaties, in de breedste zin van het woord, in kaart brengen op een zo duidelijk mogelijke manier. “We richten ons onder andere op het uitgaand publiek”, zegt initiatiefnemer R. Forster.
“De portaalsite en outdoor-magazine van Nickerie is voor iedereen die zich kenbaar wil maken als professioneel kwaliteitsleverancier van producten of diensten binnen onder meer de recreatie- , fashion-, horeca-, en entertainmentsector. Een zo compleet mogelijk overzicht waarbij feesten/ evenementen, bars, restaurants, winkels, hotels etcetera. beschreven zullen worden, ondersteund met onder meer nieuws, reportages en foto’s”, meent Forster.
‘I’m in Nickerie’ wordt gratis verspreid via verschillende restaurants, clubs/bars, zalencentra en andere uitgaansgelegenheden. Maar ook op diverse exclusieve locaties zoals cd-winkels, platenzaken, kappers, trendy winkels, en hotels.