PARAMARIBO- “Er is weinig concreets te vinden over hotels, restaurants, clubs, evenementen en fashion. De bestaande sites tonen slechts een opsomming van links of recensies”. Zo ontstond  het idée voor  de outdoor-magazine en portaalsite die Nickerie sinds kort rijk is.

‘I’m in Nickerie’ wil bedrijven/organisaties, in de breedste zin van het woord, in kaart brengen op een zo duidelijk  mogelijke manier. “We richten ons onder andere  op het uitgaand publiek”, zegt  initiatiefnemer  R. Forster.

“De portaalsite en outdoor-magazine van Nickerie is  voor  iedereen die zich kenbaar wil maken als professioneel kwaliteitsleverancier van producten of diensten binnen onder meer  de recreatie- , fashion-, horeca-, en entertainmentsector. Een zo compleet mogelijk overzicht waarbij feesten/ evenementen, bars, restaurants, winkels, hotels etcetera. beschreven zullen worden, ondersteund met onder meer nieuws, reportages en foto’s”, meent Forster.

‘I’m in Nickerie’ wordt gratis verspreid via verschillende restaurants, clubs/bars, zalencentra en andere uitgaansgelegenheden. Maar ook op diverse exclusieve locaties zoals cd-winkels, platenzaken, kappers, trendy winkels, en hotels.

Dit bericht is afkomstig van GFC Nieuws. Bekijk het oorspronkelijke bericht hier.