Live nieuws en radio streams uit Suriname!


Home » Surinaams nieuws » HI&T lanceert “Suriname Think Tourism” Campagne

HI&T lanceert “Suriname Think Tourism” Campagne

Het ministerie van Handel, Industrie en Toerisme heeft vanmorgen in het Cleviapark de “Suriname Think Tourism” Campagne gelanceerd. Minister Stephen Tsang gaf middels een uitgebreide presentatie het doel van deze campagne aan en het belang van de gezamenlijke aanpak van de publieke en private sector daarbij.

Ook benadrukte de bewindsman, dat de campagne erop gericht is om iedere Surinaamse burger bewust te maken van het belang van Toerisme. Hij riep daarom een ieder op om deel te nemen aan deze campagne.

Om de gezamenlijke aanpak van de publieke en private sector te demonstreren heeft de minister samen met de eigenaar van het Cleviapark, Jim Rasam, vandaag ook het boomhutmuseum middels het doorknippen van een lint, officieel geopend. Rasam noemt het de enige boomhut ter wereld.

Hij gaf na een korte uiteenzetting over het museum een rondleiding aan de minister en zijn gasten, waarbij ook enkele stands van ondernemers op de Cleviamarkt werden bezocht.

Na het geheel kreeg de minster een massage door visuele beperkte masseurs van Shiatsu, die ook wekelijks hun diensten op het Cleviapark aanbieden.