Modehuis Dolce & Gabbana komt met een bijzonder luxe-item op te proppen: de designerpamper. Echte fashionista’s zijn waarschijnlijk van mening dat je nooit te jong bent om een oog voor stijl te ontwikkelen, maar een merkluierbroekje is wellicht wat overdreven.

Het promoplaatje in de glossy magazines doet ook allesbehalve realistisch aan. Te zien is een ‘perfect’ familieportret waar een knap jong stel en hun zes nette kinderen in maagdelijk witte outfits (op één gekleurde pyjama na) in alle rust poseren op een luxueus bed.

Er blijkt overigens wel een markt te zijn voor deze junior collecties, want het is niet de eerste keer dat Dolce en Gabbana (en andere merken als Dior) mikken op de kleintjes. Zo is er ook een spierwitte body op de markt voor ruim 65 euro, tot zelfs een leren jas voor 10-jarigen met een prijskaartje van 4.395 euro.

Momenteel is het splinternieuwe luxeproduct nog niet op de markt, maar dat zal wellicht niet lang meer duren. Nu zullen designerbaby’s het ‘helaas’ moeten stellen met het D&G melkflesje en de fopspeen of het dekentje dat niet minder dan 125 euro kost.

(ad.nl)

Dit bericht is afkomstig van GFC Nieuws. Bekijk het oorspronkelijke bericht hier.