Deepika Padukone heeft eerder in het jaar 2020 met het Franse merk gewerkt. Deepika Padukone is goed bezig! Na te zijn aangesteld als jury van het Cannes festival dit jaar, heeft Padukone opnieuw een nieuwe mijlpaal bereikt.

Deepika, 36, is de eerste Indiase merkambassadeur van luxemerk Louis Vuitton geworden. Padukone maakt deel uit van de nieuwe campagne van LV voor zijn Dauphine-tas.

Voor de nieuwe reeks voegt ze zich bij sterren als ‘Cruella’-actrice Emma Stone en de Chinese acteur Zhou Dongyu.

Deepika deelde een screenshot van het persbericht op haar Instagram-pagina. Op de foto toonde de ‘Padmavat’-actrice haar rondingen in een witte T-shirtjurk terwijl ze poseert met de tas.

”Na een sterke samenwerking met het Maison, waaronder een optreden in Nicolas Ghesquière’s op roman geïnspireerde Pre-Fall 2020-campagne, begint de bekroonde actrice aan een spannend nieuw hoofdstuk van haar reis met Louis Vuitton”, luidt het persbericht.

In 2020 werd de ‘Gehraiyaan’-actrice de eerste Indiase ooit die met het prestigieuze merk werkt. Destijds poseerde ze voor een vintage boekomslag naast GOT fame, Sophie Turner, onder anderen.

Deepika verscheen in de mei uitgave van het tijdschrift Vogue India en poseerde met een verscheidenheid aan Louis Vuitton-items. Tijdens het interview vertelde de actrice: ”Als je 18 bent en net begint met verdienen, hoef je niet eens in een Louis Vuitton-winkel te kijken als je er langs loopt, omdat je weet dat je dat nooit zult kunnen veroorloven. Er is een aantal dingen die ambitieus zijn en dan is er een aantal die gewoon helemaal niet bereikbaar zijn.”

Dit bericht is afkomstig van Dagblad Suriname. Bekijk het oorspronkelijke bericht hier.