Drie nieuwe landen zullen binnenkort kennismaken met ’s werelds nummer één familie-entertainment restaurant merk, Chuck E. Cheese, wat bijdraagt ​​aan een al snel groeiend verhaal voor Chuck E. Cheese internationaal

Chuck E. Cheese, het wereldwijde familie-entertainmentmerk, blijft de internationale expansie stimuleren en heeft met succes ontwikkelingsovereenkomsten ondertekend in drie nieuwe landen in Zuid-Amerika en in het Midden-Oosten. Dit draagt ​​bij aan de snelle aanhoudende internationale expansie van het merk dat al is aangekondigd in nieuwe regio’s zoals Egypte, Marokko, Roemenië en Koeweit, en zet Chuck E. Cheese op schema om tegen 2022 in meer dan 100 internationale locaties te hebben.

“Met een uniek bedrijfsmodel dat ongeëvenaard is in het Family Entertainment Center (FEC)-landschap, zijn wij het merk dat een onmiddellijke impact kan hebben in bijna elk land over de hele wereld, terwijl het een betrouwbare cashflow biedt voor franchisepartners met een passie voor familie-entertainment”, aldus Arun Barnes van CEC Entertainment tegenover Yahoo Finance.

Een van de meest effectieve manieren om te groeien is via bestaande franchisenemers die succes zien in hun eigen regio, zoals franchisepartner Joanna Rostant van Yay! Entertainment in Trinidad & Tobago die heeft getekend om het merk uit te breiden via subfranchising naar Guyana en Suriname. De eerste site in Suriname is in aanbouw en zal naar verwachting in de eerste helft van 2022 worden geopend.

Joanna Rostant verklaarde: “We zijn verheugd om samen te werken via een subfranchiseovereenkomst met Sasja Lie Pauw Sam en zijn team bij Blue Falcon N.V. om de vreugde van Chuck E. Cheese aan families in Suriname te brengen.”

PK

Dit bericht is afkomstig van Dagblad Suriname. Bekijk het oorspronkelijke bericht hier.